http://www.account-bg.info/balansi/

Форуми

Сайт за счетоводство, данъци и осигуряване :: Форуми :: Форум за счетоводство, данъци и осигуряване :: Счетоводство

<< Предишна тема | Следваща тема >>
de oorzaak waren van mijn voetpijn
Започване на нова тема
Редактори:account-bg.info
Автор Отговор
Labi1995
вт юни 19 2018, 05:34 Цитирай
Регистриран потребител #8614
Регистриран: пн юни 11 2018, 08:53
съобщения: 5
Ik beoordeelde vorig jaar versie 2 van de Asics Gel Lyte33 en vond het erg leuk. Hij had een ruime pasvorm, een zachte zool, een matige val (6 mm) en hij werkte heel goed voor eenvoudige en lange runs. Als dusdanig, toen aangeboden een kans om versie 3 van Gel Lyte33 uit te proberen ik was gelukkig om dit te doen.
(Openbaarmaking: deze schoenen waren evaluatieversies die gratis door Asics werden verstrekt).
De Lyte33 v3 behoudt bijna alles wat ik leuk vind aan v2, en slaagt erin dit te doen terwijl hij een gram of twee in gewicht laat vallen (mijn paar in maat 10 weegt slechts 7.4oz). De enige Nike Roshe Run Femme Bleu afmetingen zijn hetzelfde (23Nike Air Max 90 Homme mm hak, 17 mm voorvoet), en het gewichtsverlies komt van een combinatie van de nieuwe, meer minimaal gestructureerde bovenkant, wat lijkt op dunnere buitenzool pods, en een verandering in de samenstelling die de tussenzool vormt ( volledige Solyte in plaats van een Solyte / SpEVA-blend in versie 3). Het is een solide schoen, maar heeft een fout die ik hieronder zal beschrijven. Het nieuwe bovenwerk is lichter en ademend, beide ook grote pluspunten. Asics heeft de opgestikte overlays van v2 afgeschaft en vervangen door gelaste overlays, en dit zorgt voor een veel lichtere en meer minimaal gestructureerde bovenkant. De schoen heeft ook geen plastic hielkap, dus het is er een die ik vaak aanbeveel aan mensen met insertie van achillespeespijn (soms kan een hard hielkapje dit verergeren).
Mijn enige zorg Nike Air VaporMax Damen met het nieuwe bovendeel Nike Air Max 1 Femme is dat het is gemaakt van het soort synthetische mesh dat soms meer vatbaar lijkt voor scheuren aan de flexpunten van de voorvoet. Ik heb geen problemen met mijn paar gehad (iets meer dan 40 mijl op hen), maar het is iets om in gedachten te houden.
De schoen heeft een zachte, comfortabele voering en ik heb geen problemen ondervonden met schuren of blaren. De zool van de Lyte33 v3 is waar dingen voor mij een beetje problematisch worden. Ik wil van deze schoen houden en voor het grootste deel heb ik er echt van genoten om erin te rennen. Ik heb tot 14 mijl in een enkele run gedaan, en ik hou echt van de hoeveelheid kussen die deze schoen biedt in een lichtgewicht pakket. Ik zou het classificeren als een zeer zachte schoen, waarschijnlijk zachter dan de Saucony Kinvara. De dichtstbijzijnde vergelijking is Nike Air Max 90 Femme Noir misschien zoiets als de Nike Internationalist Dámské Altra The One2 (qua pasvorm en gevoel).
Mijn probleem is dat de voorvoet van deze schoen hobbelig aanvoelt. Ik kan aan beide kanten een duidelijke knobbel voelen, direct achter mijn tweede teen. Ik dacht aanvankelijk dat ik misschien een defect paar had, maar een paar weken geleden was ik bij mijn plaatselijke winkel en tijdens het praten met een van de medewerkers over de Gel Lyte33 noemde hij hetzelfde (voordat ik er iets over had gezegd) . Ik heb sindsdien anderen hierover gevraagd en sommigen zeggen dat ze de knobbels wel voelen, anderen niet. Ik weet niet zeker of er misschien een slechte batch was of dat sommige mensen gewoon niet gevoelig zijn voor de verandering in stevigheid in die regio. Het is vreemd voor mij dat het aan beide zijden op dezelfde Nike Air Presto Heren plek aanwezig is. Voor het grootste deel heeft de klonterige voorvoet Nike Air Max 2017 Heren het comfort op de runs niet verstoord, en ik zou er geen grote deal van maken. Maar vorige week begon ik een beetje pijn te voelen in mijn rechtervoet achter mijn tweede teen. Pas in een ander deel van de Lytes merkte ik dat de enige knobbel zich direct onder de pijnplek bevond. De vorige week had ik verschillende runs in de schoenen gedaan, waaronder een lange run. Ik ben er niet 100% zeker van dat de Lytes de oorzaak waren van mijn voetpijn, maar het was genoeg van een zorg dat ik er waarschijnlijk niet in zou blijven rennen. Het is een schande, want in alle andere opzichten is dit een hele mooie schoen, en het is een relatief koopje voor een adviesprijs van $ 90.
(Opmerking: in een situatie als deze zal ik vaak naar beoordelingen op Amazon en Zappos kijken om te zien of anderen hebben geklaagd over een probleem dat mij is Nike Internationalist Femme opgevallen. In alle eerlijkheid tegen Asics zal ik zeggen dat geen van de Amazon-reviews problemen met een klonterige voorvoet meldt Maar, ik heb nog steeds zorgen omdat ik weet dat een paar mensen het onafhankelijk hebben opgemerkt.)
Най-отгоре

Бърз отговор:

Започване на нова тема

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF